tiistai 12. syyskuuta 2017

Elämäni aakkoset

En oo edelleenkään mikään haaste ihmine...mut olkoon...täsä on...


A...Alex...se esikoine...

B...Bruno...mun ikuvanha lempinimi...

C...Celsius...mitä enämpi...sitä parempi...

D...Duuni...se pakolline paha...

E...Eli...nuarin plikoist...

F...Fillari...mun henki ja elämä...

G...Golling an der Salzach...nykyne kotipaikka...

H...Hotelli...paikka josa asun...

I...Ihmiset...on häirinny mua ainoostaa Intias...ja Egyptis...

J...Juna...mun paras kaveri...kuljetaa yhes tuhansii kilsoi vuades...

K...Korkeen paikan kammo...ainoo asia elämässäni mistä haluisin päästä eroon...

L...Lentokone...viä mua nopeiten...lähel ja kauas...

M...Matilda...se hevoshullu vanhin tytär...

N...Nukkumatti...mun pahin vihollinen... onneks se viä vaan viis tuntii yässä mun elämästä...

O... Oktoberfest...ei vissiin tartte selittää...

P...Papa...se oon mää...

Q...Queen...eikä se oo se Elisabetti...vaan vanhaa kunnon kasari musaa...

R...Rebecca se keskimmäine...

S...Siperia...seuraava lomakohde...jos ny kummiski ilman fillarii...

T...Toni...se pahnanpohjimmaine...

U...Uusvuas...tua lisää seikkailui...

V...Vakuutus...männäviikol ekaa kertaa elämäs otettu...muuton ei saa viisumii Venäjäl...

W...Wien...eka koti tääl...

X...Satu...mun exä...

Y...juutupe...mul ei oo telkkarii...CD soitint...radioo...tietsikkaa...eikä pleikkarii...
Z...Zorro...ottaa rikkailt ja antaa köyhil...no nii...siin tapaukses misä v**us mun rahat on...

Å...Åbo...Suamen Turku...kaikkihan rakastaa turkulaisii...täält mää oon kotosi...

Ä...Mutsi...ens vuan mennään yhes reissuun...on tullu nääs luvattuu...

Ö...ööö...niimpä????

...haasteeseen saa mun puolesta osallistuu kaik jokka on tän lukenut...

T:Bruno

3 kommenttia:

  1. Siitahan se haaste-ihmisyys lahtee, kun naihin vaan osallistuu. Miten kauan olet Siperiassa? Itse oon miettinyt sukeltamista Baikalilla ja Ordan luolissa..... tarttis vaan saada jotenkin lisaa aikaa.

    VastaaPoista
  2. Näyttäs siltä että aikaa ois vaan 3 viikkoo...joten ei mitään ihmeellist ehi järkkään...ja tollane vedes pluttaamine jää multa kummiski tekemättä ku mulle riittää se että suihkusta tulee vettä...siis lämmintä vettä...

    VastaaPoista
  3. Hauskaa, että lähdit mukaan! Tosi mainioita nämä :)

    VastaaPoista